Thursday, June 10, 2010

thoughts & feelings...

some thoughts running through today when on my way to work.

我们之间似乎疏远了好多好多。
从以前的天南地北,无话不说到了今天的无话可说,可悲啊。。。
或许你会认为我变了,变得。。 不在乎一切,变得很爱玩等等。
或许有人和你说过,我做事时并不认真,没有尽全力。
老实说,以前的我,可能会拼命地解释我的立场,
但,现在的我,已经不在乎了。
他人要怎样想,怎样说,我不想理了。
只要该知道的人,明白我的想法,就以足够了。
因为我只对重要的人做出解释罢了。

Maybe you would think my life has changed as compared.
Yes, i admit, it has. & it's for BETTER, and not a single bit has it been for the worse.
& please do not think it is because of you that I have changed.
Because not a single bit is.
I am enjoying what I am doing now. So I hope you would not barge in and mess it up again.
Though you might not succeed in messing it up.

No comments: